MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

     

      Genel Müdürlüğümüzce yapılan anket formları, her yılın Temmuz ayı içerisinde; müşterilerimiz olan şeker alıcıları, teşkilat birimleri ve çiftçilere ulaştırılır. Alınan yanıtlara göre hazırlanan (aşağıda linkte ayrıntıları görülecek şekilde) grafiksel ölçümler, üst yönetim tarafından Yönetimin Gözden Geçirmesi toplantısında değerlendirilerek yeni hedefler belirlenir.   
                                                                                                                        


  2016 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2015 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2014 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2013 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2012 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2011 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2010 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2009 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2008 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2007 yılı Müsteri Memnuniyeti Araştırması Sonuçları   (İndir)

  2006 yılı Müşteri Memnuniyeti Araştıması Sonuçları   (İndir)

İNSAN KAYNAKLARI BİLGİ EDİNME LİNKLER İLETİŞİM


 

BİMER - BAŞVURU FORMLARI

  1. Gerçek kişi
  2. Tüzel Kişi



TÜRKİYE ŞEKER FABRİKALARI A.Ş
GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Mithatpaşa Caddesi No:14
06100 Yenişehir/ANKARA

Tel : (312) 458 55 00
Fax: (312) 458 58 00 - 01

Basın ve Halkla İlişkilerden Sorumlu Müşavirlik
Tel : (312) 458 55 03
Taşra Teşkilatı

Copyright © 2017 Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.  Tüm Hakları Saklıdır..